The end....

28 oktober 2017 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Aan al het moois komt een einde. Zelfs aan een reis van 7 weken. Maar voor we daar over gaan beginnen, we hebben eerst nog 2 dagen Queenstown gehad!

Nieuw Zeeland wilde ons blijkbaar met een heerlijk gevoel laten vertrekken want we hebben 2 dagen een strakblauwe lucht met 20 graden gehad hier in Queenstown. Queenstown is trouwens ook een erg leuk stadje. Het staat vooral bekend om allerlei extreme sporten die je hier kan uitoefenen, maar helaas zijn we daar niet meer aan toe gekomen.

We hebben 2 dagen lekker rustig aan gedaan. De ochtenden rustig begonnen en wat rondgeslenterd door straatjes en op een kiezel strandje gezeten. Het was heerlijk en voelde echt als vakantie! Dat klinkt misschien wat gek na 7 weken vakantie die we al hebben gehad... Maar dit was echt rust. We zeggen natuurlijk niet dat we spijt hebben van hoe we de 7 weken hadden ingedeeld! We hadden het niet anders gewild. Als je zoveel wilt zien als we de afgelopen weken hebben gezien dan hoort rondreizen er nou eenmaal bij, maar dan kom je wel op de prachtigste plekken!

IMG_6810 IMG_6817 IMG_6823 IMG_6842 IMG_6847 IMG_6849 IMG_6860 IMG_6866

Op 31 oktober wordt in veel landen Halloween gevierd. Nieuw Zeeland is hierin niet anders en doet volop mee. We konden natuurlijk niet achterblijven en ons daar wat in mengen. Het Spiderman pakje mag zelfs mee naar huis.

IMG_6826 IMG_6873

Ondertussen is het hier 20.38 uur en morgen vliegen we om 13.00 uur naar Sydney. Daar overnachten we 1 nacht waarna we doorvliegen naar Amsterdam. De planning is dat we daar de 31ste om 12.40 uur landen. Dan is het echt voorbij.

We willen iedereen bedanken die het blog heeft gevolgd / de leuke reacties achterliet. Hierdoor bleef het voor ons ook ontzettend leuk, ondanks dat we af en toe gesloopt waren, om toch keer op keer een verhaaltje te schrijven.

De afgelopen 7 weken waren echt GE-WEL-DIG! Het was een prachtige ervaring en echt de reis van ons leven. Hij zal voor altijd in ons geheugen staan. We kunnen ook niet trotser op Amin zijn en hoe hij het heeft gedaan. We hebben veel in de auto gezeten, in veel verschillende huizen en bedjes geslapen en hebben een hoop gezien en gedaan. Je merkte het absoluut niet aan hem! Hij vond alles geweldig en leuk en deed het super. We zouden het zo weer doen.

We hopen iedereen snel weer te zien in Nederland en zullen jullie dan vast nog heel lang gaan vermoeien met een nog uitgebreider verslag van deze weken! Tot snel.

1. Frans en Mieke:
    28 oktober 2017
    Een hele goede reis terug naar huis
  2. Esther:
    28 oktober 2017
    Lieve Steef, Nadia en Amin, Wat hebben jullie ons vermaakt met al die prachtige verhalen en foto's. Ik ben ontroerd, bezorgd en blij geweest. Soms zelfs in 1 verslag! En wat zijn de weken omgevlogen! Alvast een hele goede reis gewenst en kan niet wachten om jullie alledrie weer een dikke knuffel te geven!
  3. Veronique:
    28 oktober 2017
    Bedankt voor het meegenieten in jullie avontuur, super gaaf. Geniet nog heel even. Succes met de terugreis en tot snel.
  4. Buuf:
    28 oktober 2017
    Wat is het voorbij gevlogen goede reis terug! Tot gauw.
  5. Bettina Leendertsen:
    28 oktober 2017
    Goede en voorspoedige reis naar Nederland! Wat een schitterende reis was dit. Ik heb genoten van de prachtige foto's. Nieuw Zeeland is nog mooier dan ik dacht.
  6. Gert snapper:
    28 oktober 2017
    In 1 woord geweldig en wat een boeiende schrijver je maakt de reis echt een belevenis ook voor de thuis blijvers goede reis terug en zie Jullie snel
  7. Cees:
    29 oktober 2017
    Leuke en mooie belevenis voor julli geweest, ook leuk om te lezen
    Zie je weer gauw in het Maarssen
  8. Jolien:
    29 oktober 2017
    Goede reis terug toppers! Geweldig om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. En stiekem ook wel weer blij dat wij je in de leukste ploeg weer mogen verwelkomen 😁👌
  9. Samira:
    30 oktober 2017
    Wat een geweldige reis!!!! En wat heerlijk dat amin het zo goed heeft gedaan. De tijd vliegt niet normaal. Een goede reis en geniet nog van jullie laatste dag!! Groetjes
  10. Eric:
    31 oktober 2017